Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید جت هیتر موشکی گازی 25 کیلو وات - برزین

خرید جت هیتر موشکی گازی 25 کیلو وات

جت هیتر موشکی گازی با کیفیت بینظیر، طراحی استاندارد و ساختی مهندسی و عالی با قدرت بالا همراه با گارانتی خرید جهت فروش ارائه می گردد. خرید این کالا برای استفاده در مراکز صنعتی، تجاری جهت تولید انرژی گرمایی به صورت یکنواخت توصیه می گردد. استفاده از این سیستم هوشمند باعث صرفه جویی در میزان سوخت و افزایش بهره وری می گردد.

خرید جت هیتر موشکی گازی 25 کیلو وات

مشخصات جت هیتر موشکی گازی

مشخصات جت هیتر موشکی گازی جت هیتر گازی انرژی وارد شده به داخل هیتر را تبدیل به انرژی گرمایی می نماید. در سالن های نیمه باز و کاملا باز به کاربرده می شوند. این دستگاه دارای سیستم کاملا هوشمند و با قدرت بالا می باشد. دارای ابزار فن با قدرت و کارآیی بالا می باشد‌. در سالن های پرورش مرغ و انواع طیور از ان استفاده می گردد. در بسیاری از مراکز صنعتی و تجاری نیز از این ابزار استفاده می شود.

از این ابزار جهت تامین گرما در سوله ها، گلخانه ها و دامداری ها استفاده می شود. گرما از طریق فن هیتر در محیط پخش شده و باعث افزایش سرعت در گرمازایی محیط می گردد. در واقع فن ها دارای قدرت فوق العاده ای در پرتاب گرما تا بیش از ۲۵ متر را دارا می باشند و به سرعت محیط را به صورت یکنواخت گرم می نمایند. این سیستم دارای مکش هوا با راندمان گرمایی و حرارتی ۱۰۰ درصد می باشد و از بازده بالایی در تولید انرژی برخوردار است. 

این تجهیزات می توانند به انواع ترموستات متصل شوند که این در کنترل و پایش دما و همچنین مصرف سوخت نقش مهمی دارد. بدنه این دستگاه از جنس آلیاژهای مقاوم به حرارت و دماهای پایین بوده، در برابر واکنش های شیمیایی مقاومت بینظیری داشته و ضد خوردگی و زنگ زدگی می باشند. تمام قطعات به کار رفته در این نوع جت از برندهای معتبر شرکت های خارجی بوده و از نظر کیفی عالی می باشند.

کارخانه تولید جت هیتر موشکی گازی

کارخانه تولید جت هیتر موشکی گازی کارخانه تولید کننده جت هیتر موشکی گازی این کالای پر استفاده را با بهترین کیفیت و در انواع مختلف به صورت عمده در بازار عرضه می نماید. 

قیمت جت هیتر موشکی گازی با توجه به کیفیت و نحوه ساخت ان تعیین می شود. قیمت این تولیدات به فاکتورهای بسیاری از جمله کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد. این کالای صنعتی در یک شرایط فروش ویژه با کمترین قیمت در بازار عرضه می گردد.

 کیفیت این کالا در این مراکز تولید کننده تضمین شده است. این مراکز کاملا معتبر بوده و دارای تمامی مجوز های صنعتی و تجاری از سازمان های نظارتی مختلف هستند. افراد متخصص و مهندسین با تجربه در این کارخانه ها مشغول به تولید می باشند.

این محصول در سراسر کشور و در تمامی استان ها دارای نمایندگی فروش می باشد و تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهند. در این مراکز انواع جت هیتر در کیفیت های متنوع با قیمت متفاوت به فروش می رسند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما