Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت تولید جت هیتر کارگاهی - برزین

شرکت تولید جت هیتر کارگاهی

جت هیتر کارگاهی یا بخاری صنعتی عملی ترین و اقتصادی ترین راه برای تهیه گرما است. سادگی طراحی، دوام و کارآیی عملکرد آن را به مناسب ترین سیستم برای مناطقی با ویژگی های آب و هوایی گرم تبدیل کرده است.این دستگاه دارای فراوانی و کیفیت بسیار زیادی است. این ویژگی ها باعث می شود تا از این سیستم ساده و موثر به طور گسترده استفاده شود.

شرکت تولید جت هیتر کارگاهی

راهنمای خرید جت هیتر کارگاهی

راهنمای خرید جت هیتر کارگاهی نصب سیستم گرمایشی در گاراژ کاملاً ضروری است. اگر هزینه های مربوط به سرویس اتومبیل ایستاده در یک جعبه گرم نشده را در نظر بگیریم (خرید ضد یخ، سایش سریع موتور و شاسی، افزایش مصرف سوخت مورد نیاز برای گرم کردن اتاق مسافر و موتور)، بدیهی است که یک سرمایه گذاری در زمان ایجاد سیستم گرمایش به طور کامل نتیجه خواهد داد … با نصب بخاری مادون قرمز در گاراژ می توانید مشکل گرمایشی را حل کنید.

گرم کردن گاراژ خود با جت هیتر درجه یک یا سیار نه تنها یک راه حل منطقی است، بلکه یک راه حل اقتصادی نیز است. یکی از ویژگی های این تجهیزات استفاده از اشعه مادون قرمز برای گرم شدن است. در نتیجه، هوای اتاق گرم نمی شود بلکه سطح اشیا next کنار واحد است. فرد بلافاصله پس از روشن شدن دستگاه احساس گرما می کند. با کمک انتشار دهنده های مادون قرمز، گرم کردن یک جعبه کوچک و بزرگ کاملاً امکان پذیر است.

جت هیتر مرغداری برای گرم شدن دائمی گاراژ برای مکانهایی طراحی شده است که به عنوان فضای بسته استفاده می شوند. ظرفیت نصب گاز برای ایجاد و حفظ دمای مناسب کافی است. اگر ترموستات قابل برنامه ریزی نصب کنید، می توانید فرآیند گرمایش را تا حد ممکن خودکار کرده و حدود 40-50٪ هزینه ها را کاهش دهید. به شرطی که نیازی به گرمایش خود گاراژ نباشد، تأسیسات را برای گرمایش محلی، محلی با قدرت تقریبی 1 کیلووات انتخاب کنید.

بخاری های مادون قرمز برقی و گازی، انواع صنعتی و خانگی، که به عنوان گرمایش عمومی یا محلی استفاده می شوند، می توانند در گاراژ قرار گیرند. هدف اصلی این واحدها گرم کردن اتاق هایی با ارتفاع سقف 3 تا 8 متر است. ایده آل برای گرم کردن جعبه های گاراژ، خدمات اتومبیل، شستشوی ماشین، ایستگاه های خدمات تایر و تعمیرگاه های خصوصی ماشین. آنها با برق، گازوئیل و گاز کار می کنند.

بررسی نمایندگی های فروش جت هیتر کارگاهی

بررسی نمایندگی های فروش جت هیتر کارگاهی مجموعه ما نمایندگی فروش جت هیتر کارگاهی درجه یک در ایران است. علاوه بر این ویژگی ها، هنگام انتخاب یک تاسیسات صنعتی، باید به ویژگی های تابش توجه کنید. برای یک گاراژ بهتر است بخاری های مادون قرمز دیواری را با استفاده از تابش موج طولانی انتخاب کنید. گرمایش گاراژ با بخاری مادون قرمز خانگی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این واحد برای گرمایش محلی استفاده می شود. غالباً ساطع کننده مستقیم در بالای کاپوت ماشین نصب می شود. حتی با افت شدید دما، موتور یخ نمی زند، بنابراین راه اندازی ماشین بسیار راحت تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما