Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت عرضه جت هیتر برقی درجه یک - برزین

شرکت عرضه جت هیتر برقی درجه یک

جت هیتر ها به عنوان بهترین وسایل گرمایشی روز کشور شناخته می شوند و دیگر کمتر کسی از هیتر های قدیمی استفاده می کند. از بهترین های این محصول می توان به جت هیتر برقی اشاره کرد که دارای ویژگی های بارزی است و می تواند در کوتاه ترین زمان باعث افزایش یکنواخت دما در محیط شود.

شرکت عرضه هیتر برقی درجه یک اقدام به ارائه این محصول با قیمت مناسب و کیفیت عالی نموده است و خریداران می توانند در اسرع وقت این هیتر را برای هر نقطه از کشور سفارش دهند.

شرکت عرضه جت هیتر برقی درجه یک

نکاتی ایمنی در نصب جت هیتر

نکاتی ایمنی در نصب جت هیتر خرید و تهیه جت هیتر یک طرف قضیه است و طرف دیگر نصب صحیح آن است. این محصول در انواع جت هیتر تک فاز و سه فاز به روش های نسبتا مشابهی نصب می شوند و تفاوت چندانی با هم ندارند. نصب این جت هیتر ها به دو صورت زمینی و سقفی است که در نوع سقفی از زنجیر های یا میله های رابط فلزی استفاده می شود و در حال زمینی از پایه های فلزی بسیار محکم و تراز استفاده می گردد تا بتواند به خوبی وزن جت هیتر را نگه دارد.

نصب دقیق اتصالات برق در این دستگاه لازم است و نباید کوچک ترین اتصال نادرست وجود داشته باشد زیرا می تواند منجر به آتش سوزی شود. این دستگاه برای احتراق و تولید گرما به اکسیژن نیاز دارد بنابراین باید از قرار دادن آن در گوشه های دنج یا با رطوبت بالا جلوگیری شود زیرا مانع رسیدن اکسیژن به جت هیتر می شود.

منابع سوختی این دستگاه باید به طور مرتب چک شوند و اتصالات بین منبع سوخت و سیستم احتراق باید کاملا مطمئن و ایمن باشد.

صادرات انواع جت هیتر برقی

صادرات انواع جت هیتر برقی

صادرات انواع جت هیتر برقی به عنوان یک محصول ایرانی به دیگر کشورها قابل انجام است و کسانی که در زمینه صادرات انواع سیستم های گرمایشی فعالیت دارند می توانند این جت هیتر را با قیمت ارزان از تولید کننده داخلی با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند و با ارزهای خارجی به فروش برسانند. فروش این محصول با ارزهای خارجی به دلیل بالا بودن قیمت این ارزها صرفه اقتصادی بالایی دارد و به همین دلیل روند صادرات تسریع شده است.

صادرات انواع جت هیتر برقی و بیشتر از نوع کم مصرف آنها به کشورهای همسایه انجام می شود و به این ترتیب تولید کننده داخلی نیز با فروش بیشتری مواجه خواهد شد و می تواند نقدینگی مورد نیاز فعالیت خود را کسب کند.

انواع این محصول در بسته بندی های مناسب جهت صادرات ارائه می شوند تا حین حمل و جابجایی آسیبی به آنها وارد نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما