Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
صادرات انواع جت هیتر کوچک - برزین

صادرات انواع جت هیتر کوچک

صادرات انواع جت هیتر کوچک برای بسیاری از سالن های پرورش قارچ مرغداری ها و ورزشگاه ها و گلخانه ها به دلیل استفاده فراوان محصول پرکاربرد داخلی و صنعتی علاوه بر صادرات آن در داخل کشور به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.

جت هیتر برقی با توجه به کیفیت این محصول و خواص فراوان آن به دلیل این که این سیستم گرمایشی بدون هیچگونه آلودگی و چیزهای مضر می باشد به همین دلیل جت هیتر برقی که با مصرف برق بسیار کمی کار می کند می ‌توانیم برای گرمایشی سالن های بزرگ استفاده نماییم

صادرات انواع جت هیتر کوچک

خصوصیات مهم جت هیتر برقی

خصوصیات مهم جت هیتر برقی خصوصیات مهم جت هیتر برقی این است که دارای دو بدنه می باشد که یکی برای این است که در صورت ایجاد برق گرفتگی به فیوز حساس می باشد و از برق گرفتگی جلوگیری می نماید اداره دوم آن نیز که از آلومینیوم تشکیل شده است نیز ضد خوردگی وزنگ زدگی می باشد .

و دارای پره های استیل می باشد که باعث می شود که گرما را در سراسر سالن و فضا به صورت یکنواخت منتشر نمایند از آنجا که این محصول گرمای بسیار زیاد و یکنواخت دارد و همچنین قدرت موتور آن بسیار زیاد می باشد و همچنین هنگام کار کردن بدون صدا کار می‌کند و این باعث شده است که این هیتر ها با کاربرد فراوان مورد استفاده قرار گیرند.

از این دستگاه برای گرمایشی اماکن مذهبی مانند مساجد نیز استفاده می‌شود و باعث می شود که در فصل سرد گرمای دلپذیر در محیط داشته باشیم همچنین این دستگاه علاوه بر ایجاد گرما باعث از بین بردن انواع قارچ ها و باکتری ها در فضا می شود.

همچنین استفاده از جت جت هیتر باعث می شود که میکروب های موجود در فضا و باکتری های مضر از بین برود و همچنین باعث می شود رطوبت موجود در خاک که باعث رشد بعضی قارچ ها می شود برای انواع دامداری ها و مرغداری ها باعث از بین رفتن رشد این قارچ ها و باکتری های مضر می شود.

عرضه بدون واسطه جت هیتر کوچک

عرضه بدون واسطه جت هیتر کوچک عرضه جت هیتر برقی و کوچک بدون واسطه باعث شده است که این محصول با قیمتی مناسب و کیفیت عالی و با حذف دست واسطه گران با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان برسد تا همه مصرف کنندگان بتوانند از این محصول بی نظیر برای انواع دامداری و مرغداری خود استفاده نمایند.

این محصول به دلیل مصرف برق کم صدای کم و بازدهی عالی مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است و به کشورهای اروپایی مانند استرالیا نیوزلند صادر می شود همچنین مورد استفاده در کشورهای آسیایی و خاورمیانه نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما