Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه مستقیم جت هیتر موشکی گازی سری M - برزین

عرضه مستقیم جت هیتر موشکی گازی سری M

جت هیتر موشکی یک وسیله گرم کردن و گرمایشی صنعتی است که به منظور گرم کردن محیط های سر پوشیده با متراژ بزرگ مانند: کارخانه، سالن، سوله و … استفاده می شود که امکان عرضه مستقیم جت هیتر موشکی گازی سری ام  نیز فراهم شده است. 

عرضه مستقیم جت هیتر موشکی گازی سری M

ویژگی های جت هیتر موشکی گازی

ویژگی های جت هیتر موشکی گازی جت های هیتر انواع مختلفی دارند که از روی سوخت، نوع، کارایی و … تقسیم و دسته بندی شده اند و هر یک کاربرد ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

از انواع جت های هیتر می توان جت هیتر موشکی گازی، جت هیتر برقی، جت هیتر نفتی، جت هیتر گازوئیلی و … را نام برد. 

از جت هیتر برقی در مرغداری ها، پرورش و تولیدکننده دام و طیور و … استفاده می شود که مصرف برق بالایی دارد و از این رو هزینه بر است و لازم به ذکر است که در صورت قطعی برق می تواند خسارت های جبران ناپذیری به وجود بیاورد.

جت هیتر گازی نسبت به نوع برقی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است چرا که هزینه گاز مصرفی آن در قیاس با برق مصرفی کم تر است اما باید توجه کنید که به دلیل آلودگی و گاز تولید شده توسط جت هیتر گازی باید حتما در محیط از سیستم تهویه هوای متبوع استفاده کنید.

در جاهایی که دسترسی به برق و گاز وجود نداشته باشد از جت هایی با دیگر سوخت ها استفاده می شود.

یکی دیگر از انواع جت هیتر ها جت هیتر برقی سه فاز است که در سالن های بزرگ و انبار ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این جت هیتر دارای یک ویژگی منحصر به فرد می باشد و آن قابلیت تنظیم درجه حرارت متناسب با نیاز شما است.

جت های هیتر در انواع مختلف ثابت، متحرک، چرخ دار، پایه دار و بدون پایه تولید می شود که می توانید متناسب با فضا و نیاز خود آن را تهیه کنید.

جت هیتر صنعتی بسیار کاربردی است و مزایای فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

این جت ها به راحتی جا به جا می شوند و در کم ترین زمان دمای محیط را افزایش می دهند و دارای راندمان حرارتی بالایی هستند از طرفی دارای یک ترموستات به منظور تنظیم جهت گرما می باشند و در برخی از آن ها برای ایمنی بیشتر سنسور های حرارتی نیز کار گذاشته می شود.

قیمت نهایی جت هتر موشکی

قیمت نهایی جت هتر موشکی جت هیتر برقی سه فاز به صورت مستقیم توزیع شده و قابل خرید می باشد که قیمت جت هیتر بسته به موارد مختلفی ممکن است متفاوت باشد.

خرید جت هیتر برقی به صورت عمده نیز امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما