Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشنده جت هیتر مرغداری 50 هزار - برزین

فروشنده جت هیتر مرغداری 50 هزار

در سال های اخیر و با توجه به حضور دستگاه‌ هایی مانند جت  هیتر در بازار، امکان فراهم کردن گرما برای محیط های کارگاهی به سادگی مهیا شده است.

استفاده از این جت ها ساده ترین و کاربردی ترین روش برای انتقال هوای گرم به داخل محیط های بسته کارگاهی و مرغداری ها و همچنین گلخانه ها می باشد. جت هیتر 50 هزار یکی از نمونه های پرفروش انواع جت هیتر است که می تواند با تولید 50 کیلو کالری گرما نیاز به گرما در فضا های بزرگ را برآورده کند.

فروشنده جت هیتر مرغداری 50 هزار

جت هیتر 50 هزار در چه جاهایی کاربرد دارد؟

جت هیتر 50 هزار در چه جاهایی کاربرد دارد؟جت هیتر ها در انواع گوناگونی در بازار موجود اند. از نمونه های کوچکتر موجود در بازار گرفته، تا بزرگترین انواع جت هیتر ها که توان تولید گرمای بیش از ۲۰۰ کیلو کالری را دارند در بازار کشور قابل خریداری اند.

مزیت استفاده از جت هیتر ها نسبت به سایر سیستم های حرارتی این است که شما دیگر نیازی به ساختن و پرداختن زیرساخت‌ های لازم جهت سیستم های گرمایشی پر هزینه در محیط کارگاه و یا مرغداری ندارید و با خرید یک عدد جت هیتر و قرار دادن آن در محل مناسب خود می توانید گرمای مورد نیاز تان را به راحتی تامین کنید.

این نوع از جت ها با استفاده از فن های با کیفیت که می توانند هوای گرم را به صورت مداوم در محیط مرغداری پخش کنند به سادگی در محل معین قرار می گیرند و با استفاده از سیستم اتصال به یو پی اس یا برق اضطراری حتی در مواقع قطعی برق نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

امروزه بسیاری از گلخانه های بزرگ نیز از این نوع جت ها جهت ایجاد تعادل در فضای گلخانه استفاده می کنند. جت هیتر مرغداری با جت هیتر گلخانه ای از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی ندارد و می توان آن ها را به جای یکدیگر نیز استفاده کرد.

فروش جت هیتر گازی 50 هزار

فروش جت هیتر گازی البرز 50 هزارجت هیتر ها از لحاظ نوع سوخت مصرفی در انواع مختلفی موجود هستند. برخی از نمونه های جت هیتر که از گاز طبیعی برای ایجاد گرما استفاده می کنند، ساده ترین انواع آن ها بوده و در مواردی قابلیت تبدیل شوندگی به حالت دوگانه سوز را نیز دارد. در حالت دوگانه سوز می توانید از گازوئیل نیز در کنار گاز طبیعی، به عنوان سوخت اولیه جت هیتر استفاده کنید.

بهترین تولید کنندگان جت هیتر 50 هزار در کشور بصورت عمده و تک این محصول را در ایران عرضه می کنند. فروش جت هیتر50هزار در بازار کشور با قیمت بسیار مناسب انجام می شود و واحد های تولیدی می توانند این محصول را با شرایط ویژه خریداری نمایند.

4

  1. با سلام من قصد ایجاد مرغداری دارم و در استان بوشهر هستم با توجه به هوای بوشهر پیشنهاد شما برای جت هیتر چیست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل فرمائید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  2. با درود و احترام
    پیشنهادتون برای گلخانه که متراژ آن تقریبا 5000متر است چیست
    برای شهر کرد

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل فرمائید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما