Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشگاه عرضه جت هیتر سه فاز - برزین

فروشگاه عرضه جت هیتر سه فاز

جت هیتر سه فاز برای گرمایش محیط های بزرگی استفاده می شود. این جت دارای دستگاه فن داخلی است که گرما را توسط المنت های مخصوصی به جلو پرتاب می نماید.

علاوه بر این می تواند باعث ایجاد گرما یکنواختی در تمامی محیط شوند. فروشگاه عرضه جت هیتر سه فاز به دلیل استقبال بالا از این سری محصولات، با کیفیت ترین آن ها را در نمونه های دودکش دار و بدون دودکش در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.

فروشگاه عرضه جت هیتر سه فاز

مقایسه جت هیتر سه فاز و تک فاز

مقایسه جت هیتر سه فاز و تک فاز جت هیتر برای تامین گرمایش اماکن متنوعی کارایی بسیار زیادی دارد، در حال حاضر ما دارای انواع جت های هیتر در نمونه های سه فاز و تک فاز هستیم که استقبال از خرید هر یک از آن ها بالا می باشد. انواع هیتر تک فاز نسبت به نمونه سه فاز از توان حرارتی کم تری برخوردار است، با این حال قدرت گرمایش این هیتر هم بسیار زیاد می باشد.

جت هیتر تک فاز برقی دارای جریان متناوب دو سیم است که در آن یک سیم برق و یک سیم خنثی وجود دارد. علاوه بر این هیترهای تک فاز نسبت به نمونه سه فاز از اندازه کوچک تری برخوردار است و در اماکن با متراژ کم قابلیت استفاده بالاتری دارد.

از نمونه تک فاز بیش تر از همه در گرمایش اداره جات، مغازه ها، کارخانه‌های صنعتی، مدارس، انبارها و… استفاده می‌ شود، اما جت هیتر سه فاز در محیط بزرگ تری همچون سالن های مرغداری، اماکن صنعتی، گلخانه ها و… استفاده می شود.

اما جت های هیتر سه و تک فاز از انرژی گرمایی پاک و بدون آلاینده ای برخوردارند و باعث ایجاد آلودگی و یا انتشار گازهای گلخانه‌ ای خواهند شد، بنابراین سازگار با محیط زیست هستند. علاوه بر این قابلیت جابجایی آن ها بسیار آسان است و در حال حاضر در اندازه ها و مدل های متنوعی تولید شده که هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید.

موارد تأثیرگذار بر قیمت جت هیتر سه فاز

موارد تأثیرگذار بر قیمت جت هیتر سه فاز

قیمت جت هیتر موشکی دوگانه سوز به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، از مهم‌ ترین آن ها نسبت عرضه به تقاضا می باشد، در صورتی که میزان تولیدات این سری از محصولات بالا باشد، شما می توانید با نازل ترین قیمت نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایید.

از طرفی باید بگویم که در حال حاضر نمونه های متنوعی از آن ها تولید شده اند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، به عنوان مثال جت هیتر هیتر دودکش دار نسبت به بدون دودکش از قیمت بیش تری برخوردار است، اما شما می توانید با تهیه عمده این سری از محصولات خرید خود را به صرفه تر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما