Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر مرغداری برقی سه فاز - برزین

فروش جت هیتر مرغداری برقی سه فاز

جت هیتر مرغداری برقی را می توان از جمله جت هیتر های مورد استفاده در مرغداری ها و گلخانه ها به حساب آورد که می توانند درجه دمای محیط را در مدت زمان اندکی به دمای مورد نظر برسانند، از اینرو استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند در حفظ دمای مطلوب محیط بسیار کارساز باشند.

فروش جت هیتر مرغداری برقی سه فاز

مشخصات جت هیتر مرغداری برقی سه فاز

مشخصات جت هیتر مرغداری برقی سه فازجت هیتر برقی سه فاز به دلیل استفاده از برق سه فاز می تواند مقدار گرمای مورد نیاز محیط را به بهترین شکل ممکن فراهم نماید.

این نوع جت هیترها معمولاً دارای ویژگی های خاصی مانند موارد زیر هستند.

دارای سیستم کنترل ولتاژ: یکی از قطعات نصب شده بر روی این دستگاه ها سیستم کنترل ولتاژ است که امکان استفاده از برق سه فاز را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند، همچنین با توجه به پنل های کنترلی نصب شده بر روی این جت هیتر ها امکان تنظیم دمای محیط در میزان مورد نیاز فراهم شده است که به همین وسیله این دستگاه ها می توانند دما را به صورت اتوماتیک تغییر دهند.
جنس بدنه و مقدار مقاومت آن: یکی دیگر از ویژگی‌های انواع مختلف جت هیتر مقدار مقاومت بدنه و استحکام این دستگاه هاست که وابسته به مواد اولیه به کار رفته در فرایند تولید آنها می تواند متفاوت باشد، چرا که شرکتهای گوناگون وابسته به نوع نیاز مصرف کنندگان خود اقدام به استفاده از مواد اولیه متفاوت می‌کنند، که بیشتر مواد استفاده شده در بدنه معمولاً از جنس گالوانیزه است.

عدم اتلاف انرژی: با توجه به این که جت هیتر ها از انرژی برق برای تامین دمای محیط استفاده می کنند، عدم اتلاف انرژی در این دستگاه ها می تواند بر صرفه جویی در مصارف مالی استفاده کنندگان تاثیر بسزایی داشته باشد.

استفاده از فناوری روز دنیا در فرایند تولید: با توجه به اینکه این دستگاه ها در در محیط های گلخانه آی یا مرغداری ها نصب می شود، استفاده از فناوری های روز دنیا می تواند به بهبود عملکرد آنها کمک شایانی بکند.

فروشنده جت هیتر مرغداری برقی کوچک

فروشنده جت هیتر مرغداری برقی کوچکفروش جت هیتر برقی کوچک این امکان را برای واحدهای صنعتی کوچک فراهم کرده است که بتوانند از دستگاه های جت هیتر کوچک برقی در محیط های خود استفاده نمایند، چراکه گونه های کوچک تر این دستگاه ها می تواند در صرفه جویی های مورد نیاز مصرف کنندگان تاثیر مستقیمی داشته باشد و برق کمتری را نسبت به گونه های بزرگتر مورد استفاده قرار دهد.

البته وابسته به اینکه مواد اولیه مورد استفاده در در فرایند تولید آنها به مقدار چشمگیری کاهش پیدا می کند معمولاً در قیمت محصول عرضه شده نیز تاثیر مستقیم می‌گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما