Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 52 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر گازی فن دار صنعتی و خانگی | تولیدی ها و مراکز فروش انواع جت هیتر گازی

فروش جت هیتر گازی فن دار کوچک خانگی

مجموعه برزین از تولیدکنندگان جت هیترهای صنعتی و خانگی و تحت عنوان فروشنده جت هیتر ساختمانی گازی،جت هیتر برقی و … اقدام به تولید و فروش جت هیتر گازی فن دار کوچک خانگی با کیفتی بسیار خوب نموده است. محصولات خود را از طریق وبسایت اینترنتی jetheatersweb.com به فروش می‌رساند.

جت هیتر گازی برای مصارف خانگی، معمولا در دو نوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

  1. جت هیتر گازی کوچک
  2. جت هیتر برقی کوچک

 

مورد دوم می‌توانند در منزل شما قرار بگیرند. بهترین وسیله برای جایگزین انواع بخاری ها و پنکه های پرمصرف باشند.

 

برای اطلاع از قیمت خرید جت هیترهای خانگی و کم مصرف، کافیست به صفحه مشاوره و فروش شرکت عرضه جت هیتر های کوچک ، جت هیترهای برقی و … مراجعه نموده و اقدام به ثبت درخواست خرید نمایید.

فروش جت هیتر گازی فن دار کوچک خانگی

کاربرد جت هیتر گازی کوچک خانگی

تامین گرمایش کافی و مقرون به صرفه محیط های صنعتی، تولیدی، کارگاهی و خانگی به خصوص در فصول سرما، همیشه چالش برانگیز بوده است. امروزه جت هیترها یا همان هیترهای موشکی، یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای تامین گرمایش محیطی با راندمان بالای حرارتی به حساب می‌آیند.

هیتر یک نوع بخاری می‌باشد که در صنعت، خانه، اداره های مختلف و سوله ها کاربرد فراوانی دارد. این نوع بخاری، به دلیل نصب راحت و آسان، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. همچنین به خاطر راندمان بالا، حرارت خوب و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بسیار مقرون به صرفه است.

 

مجموعه ما برای آسایش و راحتی کاربران و خریدارانی که نیاز به جت هیتر های خانگی دارند اقدام به همکاری با فروشگاه جت هیتر گازی کوچک خانگی کرده ایم. بدین واسطه بتوانیم این دستگاه های باکیفیت را با بهترین قیمت و کیفیتی عالی به دست خریدارن عزیز برسانیم. برای این منظور خریداران و مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت ما محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

 

جت هیتر ها در مدل های گوناگون بر اساس متراژ، ابعاد، نوع محیط و عایق بندی آن، در ظرفیت های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. با توجه به نیاز و سفارش مشتری، جت هیترها می‌توانند با انواع سوخت برقی، گاز، گازوئیلی و به صورت دوگانه سوز نیز تولید شوند. این دستگاه ها طول عمر و بازدهی بالایی دارند. همچنین با مصرف سوخت کم، نیاز مشتریان را به خوبی بر طرف می کنند.

 

انواع جت هیتر گازی فن دار و کاربرد آنها عبارتند از :

جت هیتر کوچک خانگی، معمولاً با سوخت های متفاوت کار می کند که به ابعاد آن بستگی دارد. اگر هیتر بزرگی باشد از گاز، گازوئیل و یا دوگانه سوزی تغذیه می‌کند. مدل های جدید هیترها در ابعاد کوچیکتری می‌باشند. معمولاً در مصارف خانگی کاربرد دارند و از انرژی برق برای روشن شدن استفاده می‌کند. میزان مصرف انرژی آنها A مثبت است و دارای ۱۲ ماه گارانتی پس از فروش نیز هستند.

 

هیتر برقی کوچک، وسیله ای کاربردی خصوصاً در منازلی که یک بخاری نمی‌تواند همه اتاق ها و فضای منزل را به خوبی گرم کند می باشد. لذا برای گرم سازی برخی از نقاط منزل، شما می توانید از هیتر استفاده کنید. در نتیجه به راختی محیط منزل خود را به خوبی گرم کنید. این وسیله کوچک، شیک و سبک می تواند به راحتی جابه‌جا شود. همچنین با استفاده از پایه‌ایی که در آن تعبیه شده است، به راحتی در مکانهای مختلف قرار بگیرد.

جت هیتر استیل هم به عنوان بخاری استفاده می شود و هم می‌تواند در فصول گرم سال به عنوان پنکه کاربرد داشته باشد. این نوع هیتر هم مانند دیگر نوع هیترها، با سوخت گاز، گازوئیلی و یا دوگانه سوز طراحی شده است. این کالا دارای بدنه بسیار محکم و بادوام و سوخت آنها هم بسیار بهینه می باشد.

 

کاربرد جت هیتر کوچک خانگی

 

مراکز فروش جت هیتر گازی خانگی کم مصرف

در مراکز خرید و فروش جت هیتر گازی در ابعاد خانگی و صنعتی، جت هیتر خانگی کم مصرف، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. چرا که آنها با دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی، توانستند نیاز مخاطبان خود را کاملا بر طرف کنند. لذا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

مجموعه برزین، یکی از بهترین تولیدکننده های انواع جدیدترین جت هیتر خانگی کم مصرف می باشد. این مجموعه توانسته، با استفاده از بهترین مواد اولیه جت هیتر را تولید کند و به فروش برساند. شما می توانید برای دریافت انواع مشاوره و راهنمایی های بیشتر برای خرید محصول، از طریق وب سایت jetheatersweb.com با ما همراه باشید. مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

برای خرید جدیدترین جت هیتر فن دار و یا جت هیتر خانگی می توانید از طریق مراکز خرید جت هیتر خانگی کم مصرف برزین اقدام کنید. از اینرو بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را که دارای ۱۲ ماه ضمانت پس از فروش می‌باشد، خریداری نمایید.

 

در انتها لازم به ذکر است بدانید که در حال حاضر، خرید جت هیتر خانگی و انواع دیگر از این نوع جت هیترها به صورت غیر حضوری بسیار برای شما به صرفه و کم هزینه تر می باشد. چرا که شما واسطه ها را حذف کرده و مستقیما از طریق مراکز اصلی خرید خود را انجام می دهید.

 

مراکز خرید جت هیتر خانگی کم مصرف

 

55

  1. این هیترها ده برابر شوفاژ خونه رو گرم میکنند. برای من که سرمایی هستم عالی هستن.

  2. سلام خدمت همکاران محترم خدمات پس از فروش و طریقه نصب هیتر به چه صورتی انجام می‌پذیرد؟

  3. سلام خسته نباشید
    برای اتاق پسرم میخوام یکی سفارش بدم ولی نمیدونم چه سایز هیتری مناسبه!؟
    و اینکه میشه رو دیوار نصب کرد که بچه بهش دست نزنه؟
    ممنونم

  4. این جت هیتر های گازی برای فصل سرما واقعا کاربردی هستند من که حتما باید یکیشون رو بخرم.

  5. مجموعه برزین آیا نمایندگی هایی برای فروش حضوری دارد؟ آیا این دستگاه ها به خارج از کشور هم ارسال می شوند و هزینه ارسال با مشتری است یا با خریدار؟ ممنونم از مطالب سایت که به صورت کامل در مورد کاربرد جت هیتر توضیح داده اید.

    • سلام خانم پوسفی عزیز
      ارسال به تمام نقاط وجود دارد. برای اطلاع از قیمت، فرم موجود در سایت را پر کنید یا با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

  6. با درود و سپاس فراوان خدمت ادمین و دست اندر کاران سایت جته یتر وب که این امکان رو قرار دادن که بصورت مطمئن راحت بدون واسطه و با قیمتهای مطلوب و پایینتر از بازار بتونیم خرید کنیم و محصول رو در کمترین زمان در اختیار داشته باشیم و استفاده کنم این محصول کجایی هست؟ و اگر ممکنه بفرمایید تا چند وقت ضمانت داره آیا واراتی و َضمانت تعویضم داره؟راستش برای مکانهای بزرگ خیلی مناسبه هم برای تابستونا و گرمای شدید حتی در جنوب کشور و جاهای بسیار گرم و هم در زمستان گرمای خوبی داره و فضاهای بزرگ و سوله ها رو راحت گرم و سرد میکنه و جوابگوی محیطها و سوله های بزرگم هست سوال که هست اینه که امکان خرید فقط از طریق سایت وجود داره؟ یعنی مجازی و غیر حضوری فقط میشه خرید کرد یا بصورت حضوری هم میشه بیایم مکان یا آدرسی دارین بفرمایید که از نزدیک ببینم و با کمک کارشناسان شما بتونیم محصول مورد نظرمو مناسب با فضایی که میخوام استفاده کنم انتخاب بشه و خریداری کنم و اینکه شما به صورت عمده هم فروش دارید؟ارسال به عراق چطور؟یه خواهش دیگه هم ک دارم اینه ک لطفا توی سایتتون قیمتهارو بزارین و آپدیت کنین که مشتری بتونه ببینه و مطابق بودجش خرید کنه ممنون بابت سایت خوبتون لطفا پیگیری بفرمایید و اگر ممکنه جواب سوالات رو بدید درود و دوصدبدرود

    • سلام طاهر عزیز
      خرید به دو صورت آنلاین و حضوری هست. به کشور عراق هم صادرات داریم. برای اینکه بتونیم شما رو بهتر راهنمایی کنیم لطفا با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

  7. با تشکر از مجموعه برزین
    .من تا به حالا فقط نوع برقی هیتر رومیشناختم یکی از مزیت‌های فروش آنلاین همین آگاهی دهنده بودن آن است

  8. سلام.من از مورد اول تو باشگاهمون دیدم و یک باشگاه با مساحت تقریبا ۵۰۰ متر مربع رو،کاملا میتونه ساپورت کنه و در زمستون اصلا حس سرمایی نمیشه و فوق العادس.من از گرماش راضی بودم اما سوال دارم که مصرف برقشون رو هر درجه از قدرت به چه صورت هست؟
    تشکر از پاسخگوییتون

  9. سلام و خسته نباشید خدمت شما.من قبلاً شنیده بودم که هیتر های برقی مصرف برق بسیار بالایی دارند،خواستم بدونم این هیتر ،کم مصرف هستش؟و اینکه گارانتی دارند؟ و سالن پذیرایی ما حدودا ۴۰متر هستش،توانایی گرم کردن اون داره؟با تشکر

    • سلام نجمه عزیز
      برای پاسخ سوالات خود میتوانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

  10. استفاده ازین محصول برای کسانی که خیلی زود سرما خوردگی میشن عالیه همچنین در فصل سرمای زمستان بسیار خوبه که این محصول را به اوطاق های ما بگذاریم ممنون از محصول عالی باکیفیت و کم مصرف تون

  11. سلام خسته نباشید خدمت پشتیبان عزیز برزین

    من عملکرد این هیتر گازی‌ها رادیدم خیلی توب بوده ولی نمی‌دونم مصرفشون تا چقدربوده؟ چطور میشه مصرف این بخاری‌ها را حساب کرد؟

  12. اگر این هیتر ها بدون برق هستن و با سوخت هایی مثل گازوئیل و … کار میکنن، بو هم دارن یا خیر؟ میترسم واسه اتاق بچم بخرم ولی بوی سوخت گازوئیل بده

    • سلام مهدی عزیز
      برای اینکه بتوانیم شمارا بهتر راهنمایی کنیم لطفا با شماره موجود درسایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شمارا راهنمایی کنند.

  13. با عرض سلام و تبریک سال جدید خدمت مجموعه برزین.
    مطالب فوق بسیار عالی بود و توانست ذهن مشتری را در باره این محصول باز کند و اطلاعات کافی را به او بدهد و منجر این بنا شود که محصول را خریداری کند و از سوی دیگر این که می‌توان به راحتی با فروشنده ارتباط گرفت و درباره محصول اطلاعات کافی تر دریافت کرد یکی از نکات مفید به سایت شما بود امیدوارم که شاهد موفقیت روز افزون شما باشیم و از اینرو که باعث کارآفرینی و تولید در کشور ما شدید بسیار سپاسگزارم

  14. سلام وعرض ادب این جت هیلترها خیلی گرم می کنه در مسجد محل ما گذاشتن سر پوشیده هم نبود ولی گرمایشش زیاد بود تا الان فکر می کردیم فقط برقی هست ولی شما گفتید گازوییل وغیره استفاده می شه ضمانت نامه هم داره

    • سلام البته جت هیتر ها با ویژگی هایی که در سایت مجموعه برزین یا جت هیتر وب آمده معلومه که از لحاظ گرمایشی وسرمایشی بسیار عالی هستن که چنین استقبال زیادی از آن میشه مدل دوگانه سوز آن فکرکنم فقط از گاز وگازوییل استفاده میشه ومدلی که از برق تنها استفاده میشه
      برای اتاق خواب که شرکت گاز اجازه گاز کشی نداده عالیه وبه نسبت متراژ اتاق ونوع عایق بندی میتوانیم آنلاین ومستقیم خریدداری کنیم

  15. سلام خداقوت گرم کردن سالن های بزرگ یکی از مشکلات و دغدغه‌ها هستش که با وجود جت‌هیترها این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف میشه

  16. سلام وقت بخیر قیمت و کیفیت جت هیتر هاتون خیلی عالی
    سوالم این هست ک فرق بین بخاری و شوفاژ و جت هیتر چی هست؟
    این جت هیتر ک گازی هست بو سوخت نمیده ضمانت هم میکنید محصولتون

    • سلام خانم بهرامی عزیز
      شما لطفا فرم موجود در سایت رو پر کنید تا با شما تماس گرفته بشه و اطلاعات بیشتر در اختیارتون قرار بگیره.

  17. با سلام و درود این هیتر ها برای مساجد پاساژ ها فوق العاده است و سریعا گرم میکند . ببخشید این هیتر ها کم مصرف هم هستند؟ مصرف انرژی شون چقدره ؟

    • سلام مریم عزیز
      لطفا با شماره داخل سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما بتوانند شمارا راهنمایی کنند.

  18. این هیترها واقعا خوب هستند حتی برای خونه مخصوصا خونه های بزرگ که با شوفاژ وبخاری گرم نمیشه استفاده از این هیترها عالیه

  19. باسلام وخسته نباشید خدمت صنعت گران عزیز بخصوص تولید کننده جت هیتر های مختلف ای کاش با یکم توجه و احترام نسبت به این تولید کننده عزیز می‌فهمیدم که ای کاش با تهیه چند دستگاه از این نوع هیترها می‌تونستیم جلوی اتفاقاتی که توی کلاسهای درسی دل بندانی که در آتش بی توجهی سوختن بگیرن ویه عمر ناراحتی و هزینه درمان روی دست خانوادهاشون توی این وضعیت بد اقتصادی درست نکنند تولید کننده و مصرف کننده عزیز اگه باور داشته باشیم با استفاده درست و هزینه به موقع چه خدمتی به خود و جامعه صنعتی میکنیم این همه مشکلات جور وا جور نداشتیم میشه گفت با تهیه همچین اقلامی برای زندگی چه صرف جویی در هزینه و خدمت به عزیزان صنعتی چه تو بخش تولید وچه بخش نگهداری کرد در پایان از اینکه مطالب دیدگاه بنده رو مطالعه کردین ممنون وسپاس گزارش.

  20. عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین گرامی. محتوایی که منتشر کردین واقعا عالی بود. جت هیتر های گازی واقعا یکی از پرکاربرد ترین محصولات هستن. از این محصولات توی زمستون خیلی بیشتر استفاده میشه. واسه گرمایش سوله و کانکس ها معمولا از جت هیتر استفاه می کنن. تا جایی که من میدونم مصرف گاز این دستگاه هم خیلی کمه، یعنی میشه گفت باعث صرفه جویی توی مصرف گاز هم میشه. به طور کلی مرسی بابت محتوایی کاملی که نوشتین، حقیقتا منو ترغیب به خرید این دستگاه پرفروش کرد. تشکر از سایت خوبتون

  21. سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم کسی اینجا از این محصول استفاده کرده؟ راضی هستد؟ و یه سوالم از ادمین داشتم اینکه به شهرهای دیگه هم نمایندگی میدید؟ چون من مغازه فروش لوازم خانکی دارم جت هیتر گازی با کیفیت می خواستم و می خوام به صورت انحصاری نمایندگی بگیرم اگه ممکنه بیام حضوری ازتون خرید کنیم یا اینکه واسم نمونه بفرستید چون تا به حال با برند شما کار نکردم البته تعریف کار شما رو از همکارم شنید و اینکه میخواستم بپرسم به جز این محصولات دیگه هم دارید؟ اگه دارید لطفا واسم کاتالوگ بفرستید چون برای شروع خیلی عجله دارم

    • سلام سمیرا عزیز
      برای اینکه بتوانیم بیشتر و کاملتر شمارا راهنمایی کنیم لطفا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  22. با سلام و خسته نباشید، این هیتر ها با گاز هم کار می کنن و نوع برقی هم دارن،کاربرد زیادی دارن و در فصول سرد سال خیلی کارایی دارن ولی برای خانواده هایی که بچه کوچیک دارن خیلی خطرناکه،دقت کنید اصلا بچه نزدیکش نشه.

  23. با سلام و عرض خسته نباشید، جت هیتر استیل دوگانه خیلی جالب بود که هم گرمایش و هم سرمایش داره،اطلاعات کاملی در اختیار خریداران قرار دادید ،شرکت تولید کننده برزین هم بنام و مجرب هستند وچون محصول برچسب انرژی Aداره در مصرف برق هم صرفه جویی میشه،ممنون

  24. سلام و خدا قوت
    یکی از دوستان از این هیترها برای یک سالن حدودا 650 متری میخاد . لطفا راهنمایی کنید که مناسب هست یا نه ؟ یه اندازه ای برای سالنش مناسبه ؟
    و اینگه گارانتی هم دارن ؟ امکان مرجوع کردن هم هست ؟

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

  25. سلام، این جت هیترهای برقی خیلی عالی هستند و تو خونه های کوچیک واقعا لازمه چون خیلی جاها با بخاری هنوز کار میکنند و مصرف گاز در زمستان بالا می‌ره ولی با استفاده از این هیترها تقریباً خونه یا اتاق گرم میشه و بهتر اینه که جایی گذاشته بشه که دور از دسترس بچه ها باشه اما در مورد جت هیتر های استیل اصلا اطلاعاتی نداشتم و اینکه در تابستان هم بعنوان پنکه میشه ازشون استفاده کرد،در کل با توجه به شرایط کنونی و اینکه زمستان‌ها در شهرهای گرم و خشک سرما چندانی نداریم استفاده از این جت هیتر های برقی توصیه میشه،خودم یکی دارم و راضی م از کارکردش ممنون از شما.

  26. سلام خدا قوت، فکر کنم با رعایت یک سری اصول بشه در برخی کارگاه های کوچک تولیدی محصول شما رو استفاده کرد، ولی باید این نکته را در نظر بگیریم که ممکنه ابعادشون، جنس بدنه و نوع برقی یا گازی هم فرق داشته باشه.

  27. سلام خدا قوت
    جت هیترهاتون واقعا عالی اند و گرمایش زیاد با قیمت مناسب دارند. من خرید کردم و از خریدم راضی ام

  28. سلام وقت بخیر به مجموعه برزین
    یک سوال ازاین هیتر ها برای کرسی های خانگی هم میشه استفاده کرد؟

  29. سلام و درود خدمت شما
    در ارتباط با جت هیتر باید بگم که این جت هیتر ها جایگزین بسیار مناسبی برای بخاری های قدیمی و سنتی هست بخاری های قدیمی بسیار خطرآفرین بوده و مخصوصاً در مدارس که کودکان مشغول درس خواندن بودند به دلیل شیطنت هایی که ممکن است انجام بدهند باعث احتراق و آتش سوزی می شدند. این جت هیترهای شرکت برزین که شما تولید و پخش آن را به عهده دارید از نظر کیفیت و امنیت نسبت به بخاری های قدیمی بسیار با کیفیت هستند و به نظر من می توان از آن در تمامی مراکز استفاده کرد. بسیاری از سالن های اجتماعات مخصوص برگزاری انواع مراسم ها و باشگاه‌ها می‌توانند از این جت هیتر ها استفاده کنند زیرا علاوه بر اینکه مصرف کم انرژی را به دنبال دارد گرمای بسیار بیشتری نسبت به بخاری های قدیمی دارد همچنین گرمای اینها قابل کنترل بوده و در صورت افزایش دما می توان آن را به درستی تنظیم کرد. از اینکه به صورت مستقیم ما می‌توانیم این جت هیترها را از شما خریداری کنیم و دیگر نیازی به تهیه این ها توسط بازارهای واسطه و دلال ها نیست بسیار خوشحالم. حتماً در این باره با شما مذاکره خواهم کرد. با تشکر

  30. سلام خسته نباشید من از جت هیتر گازی فن دار کوچک خانگی شما استفاده میکنم شما برای مصارف تجاری برزگ هم نمونه ای برای فروش از این کالا دارید؟

    • سلام جناب معماری عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نموده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  31. با سلام این هیترها باید خیلی جالب باشن چون تا حالا نمی دونستم امیدوارم بتونم تهیه کنم تشکر فراوان

  32. با سلام این هیتر ها باید خیلی جالب باشن من تا حالا این تصویر ها رو ندیده بودم امیدوارم در اسرع وقت تهیه کنم

  33. سلام امیدوارم حالتون عالی باشه محصولات هیتر گازی با کیفیت و با قدرت کار میکنه گرماش عالیه خیلی جاها ازش استفاده میکنن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما