Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت باورنکردنی جت هیتر سه فاز - برزین

قیمت باورنکردنی جت هیتر سه فاز

یکی از انواع بسیار عالی و با کیفیت از انواع جت هیتر، جت هیتر برقی سه فاز است که قابلیت کنترل تولید دما را دارد و می توان با دکمه هایی که روی دستگاه تعبیه شده میزان تولید حرارت را تنظیم کرد.

جت هیتر سه فاز بسیار ایمن و مطمئن است و کارکرد دستگاه با برق تامین و گرمای تولید شده این دستگاه را می توان تنظیم کرد و با وجود این همه ویژگی از قیمتی بسیار منطقی و باور نکردنی و مناسب برخوردار است.

قیمت باورنکردنی جت هیتر سه فاز

مشخصات فنی جت هیتر 60000

مشخصات فنی جت هیتر 60000 بهترین وسیله گرمایشی برای روزهای سرد سال برای مکان هایی مانند مساجد و بانک های بزرگ و سوله هایی که به عنوان کارگاه برای کار عده ای از افراد در نظر گرفته می شود استفاده از انواع جت هیتر است این وسیله در ابعاد و اندازه های مختلف برای مکان هایی با وسعت های مختلف ساخته می شود.

معمولا جت هیتر ایرانی در انواع و اقسام بسیار زیا ی تولید می شود که از انواع آن می توان به جت هیتر ۶۰۰۰۰ اشاره کرد این وسیله دارای بازده گرمایی بسیار بالایی است و معمولا دو گانه سوز است که هم با گاز و هم با گازوئیل امکان کار کرد را دارد این دستگاه با نیرویی بسیار زیاد گرما را تا مسافت های دور پخش کرده و دمایی بسیار مطبوع و مناسب در سوله و یا سالن ایجاد می کند این نوع از جت هیتر به دلیل امکان کاربرد از دو نوع سوخت بسیار پر مصرف بوده و از بازار عرضه و تقاضایی بسیار بالا در بازار برخوردار است این دستگاه مجهز به ترموستات برای تنظیم دمای و از یک فن بسیار کم صدا برخوردار است.

پخش کنندگان انواع جت هیتر سه فاز

پخش کنندگان انواع جت هیتر سه فاز تولید کنندگان انواع جت هیتر سه فاز این دستگاه عالی و با کیفیت را با تامین انرژی برق تولید کرده و روی دستگاه آبشن هایی قرار داده تا بتوان توسط آن میزان گرما دهی را کنترل و تنظیم کرد و این دستگاه را در تمام مراکز فروش توزیع کرده تا تمام سوله داران بتوانند از یک وسیله عالی برای گرمای محل کار خود استفاده کنند.

پخش کنندگان سعی کرده اند انواع و اقسام این دستگاه را در مدل هایی مانند جت هیتر گاز مایع و انواع برقی و گازوئیلی این دستگاه با کیفیت را در تمام مراکز فروش مجاز و معتبر در سراسر کشور با قیمتی مناسب و منصفانه پخش تا این دستگاه به آسانی در اختیار مصرف کننده باشد.

اما اگر شما تمایل به تهیه انواع این کالا با قیمتی مناسب تر را دارید بهتر است واسطه ها را حذف و کالای خود را به صورت مستقیم تهیه کرده و یا از خرید عمده سود ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما