Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت صادرات جت هیتر گازی - برزین

قیمت صادرات جت هیتر گازی

قیمت صادرات جت هیتر گازی، با توجه به قابلیت ها و آپشن هایی که این وسیله دارد، مشخص می شود. مسلماً هر اندازه کیفیت ساخت جت هیتر صادراتی بیشتر باشد، بهایی که برای آن مشخص می شود هم بیشتر است. خرید جت هیتر صادراتی نیازمند داشتن اطلاعات مهمی ست که بهای این محصول یکی از نمونه های آن می باشد. جت هیتر گازی صادراتی در بازارهای خارجی توانسته توجه بسیاری از شرکتها را به خود جلب نماید و به عنوان یک کالای عالی و ایده آل معامله گردد.

قیمت صادرات جت هیتر گازی

مشخصات فنی جت هیتر گازی صادراتی

مشخصات فنی جت هیتر گازی صادراتی جت هیتر از جمله وسایل گرمایشی به شمار می رود که می تواند انرژی مورد نیاز برای گرم شدن در فضاهای مختلف را به راحتی مهیا سازد. این وسیله المنتهایی دارد که با شروع به کار دستگاه داغ می شوند و محیط را هم گرم می نمایند. این دسته از محصولات انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع سوخت مصرفی می توان آنها را دسته بندی کرد. جت هیتر گازی یکی از این موارد است که استفاده از آن در فضاهایی که به منبع گرمایش موقت نیاز دارند، توصیه می شود.

مشخصات فنی جت هیتر گازی صادراتی:

  • نوع سوخت این جت هیتر گاز طبیعی می باشد.
  • ابعاد آن متوسط خواهد بود. 
  • ظرفیت حرارتی این جت هیتر، 100000 کیلوکالری بر ساعت است.
  • قدرت هوادهی که یکی از اصول بررسی یک جت هیتر گازی ست، برای این دستگاه، 7000 متر مکعب بر ساعت در نظر گرته شده است.
  • فضایی که با استفاده از این جت هیتر قابل گرم شدن است 1000 تا 4000 متر مکعب است که ظرفیت بالای این دستگاه را نشان می دهد.

از آنجایی که این دسته از جت هیترها از گاز مایع به عنوان سوخت بهره می برند، دقت به صحت اتصالات آن در هنگام جابجایی اهمیت زیادی دارد و برای ایمنی آن مهم است.
شایان ذکر است که در خصوص انتقال و جابجایی آن نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا جت هیتر گازی وزن چندان زیادی ندارند و به آسانترین شکل ممکن جابجا خواهند شد.

خرید بی واسطه جت هیتر گازی صادراتی

خرید بی واسطه جت هیتر گازی صادراتی نمونه های صادراتی از انواع جت هیتر، در سطح بالایی از کیفیت هستند و گلچین شده می باشند. انواع روشهایی که برای خرید این محصول وجود دارد خرید بی واسطه جت هیتر گازی صادراتی، یک روش مطمئن و عالی برای دستیابی به آن می باشد که طبیعتاً کمترین هزینه را برای خریدار داشته و از هر نظر قادر به تامین منافع اتقصادی او خواهد بود. شاید به همین دلیل باشد که این روش با استقبال عالی از سوی متقاضیان خرید آن روبرو شده است.
همانطور که گفته شد این محصولات به دلیل بالا بودن کیفیتشان، گزینه مناسبی برای صادرات به بازارهای خارجی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما