Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت نهایی جت هیتر گازی صنعتی - برزین

قیمت نهایی جت هیتر گازی صنعتی

جت هیتر یکی از محصولاتی است که امروزه بسیار زیاد استفاده می شود. این محصول آنقدر مهم است که حتی در سطح صنعتی نیز کاربرد دارد.

امروزه از این محصول در فضاهای بسیار بزرگی و در سطح صنعتی استفاده می شود. پس طبیعی است که سطح تقاضا برای آن بالا باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد قیمت این محصول با شما صحبت کنیم. پس برای آشنایی با جت هیتر گازی صنعتی ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید.

قیمت نهایی جت هیتر گازی صنعتی

مشخصات جت هیتر گازی صنعتی

مشخصات جت هیتر گازی صنعتی اسکندری

جت هیتر گازی صنعتی دارای مشخصه های مهم زیر است:

مبدل حرارتی: این بخش در واقع به منزله قلب هیتر می باشد و توسط یک پوشش نسوز مقاوم احاطه شده است که می تواند دمای بالایی (مثلا 550 درجه ساتگراد) را تحمل کند.

کلاهک:  این قطعه با تنظیم خروج محصولات احتراق از هیتر باعث می شود جریان معکوس هوا را از دودکش به حداقل می رساند. همچنین شیر کنترل گاز تعبیه شده  در این قسمت، به منظور کنترل جریان و فشار گاز ورودی به مشعل و پیلوت می باشد.

مشعل : این قسمت در واقع یک مشعل اتمسفریک با یک شعله آبی رنگ است و روند کار به این صورت است که مخلوطی از گاز و هوا به صورت کنترل شده به سر مشعل روانه شده و باعث گرمایش محیط می شود.

ترموستات: به وضوح این بخش از دستگاه،  وظیفه تنظیم گرمای محیط، با قطع و وصل هیتر گازی را دارد.

بادزن یا فن: این قطعه وظیفه به جریان درآوردن گرما را روی مبدل حرارتی به عهده دارد. از ویژگی های دیگر این وسیله، ایمنی بالا و کم کردن صدا است.

فروش جت هیتر گازی صنعتی

فروش جت هیتر گازی صنعتی البرز

جت هیتر گازی یکی از پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی کارگاه های صنعتی است. جت هیتر های گازی با هدف چشمگیر مصرف برق روانه بازار شدند. جت هیتر های گازی در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش عرضه می شوند که هر کدام بسته به نوع و کاربری فضا نیازمند شرایط متفاوتی می باشند.

در جت هیتر های گازی، گرما توسط شعله مستقیم تولید شده و دمای محیط را تا ۴۰ الی ۵۰ درجه سانتی گراد افزایش می دهد. جت هیتر گازی با توجه به سوخت مصرفی، موتور دستگاه را به حرارت مورد نیاز می رساند و سپس به وسیله فن دمنده گرما را به محیط انتقال می دهد.

 این وسیله به صورت صنعتی نیز بسیار کاربرد دارد به گونه ای که بازار فروش این محصول، یک بازار پویا شناخته می شود. امروزه این محصول را به صورت عمده به فروش می رسد.

شما می توانید با سفارش عمده، بهترین محصول را با قیمت های مناسبی خریداری کنید. همچنین می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید که از جمله مزایای خرید آنلاین می توانیم به منعطف پذیر بودن، کم هزینه بودن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در
این زمینه و آشنایی با فروشندگان و نمایندگان معتبر این محصول، با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان بیاورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما