Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مراکز توزیع جت هیتر گازوئیلی - برزین

مراکز توزیع جت هیتر گازوئیلی

جت هیترها دستگاه های گرمابخشی هستند که گرمای مورد نیاز بسیاری از مکان های بزرگ را تامین می کنند این دستگاه ها در دو نوع گازوئیلی و گازی تولید می شوند که هر کدام مزایای خود را دارند، مراکز توزیع جت هیتر گازوئیلی این محصول را با استفاده از بهترین قطعات صنعتی تولید و روانه بازار می کند در ادامه با نخوه ساخت و کارکرد این جت موتور آشنا خواهید شد.

مراکز توزیع جت هیتر گازوئیلی

مختصری درباره فرآیند تولید جت هیتر

مختصری درباره فرآیند تولید جت هیتر از جت هیترها برای گرم کردن سالن های بزگ، رستوران ها، دامداری ها، گلخانه ها و دیگر مراکز بزرگ استفاده می شود زیرا آن ها قادرند تا با سرعت این مکان ها را گرم کنند.

برای تولید جت هیترها از قطعات مختلفی استفاده می کنند یکی از مهمترین قطعات این محصول موتور آن است، موتور جت هیتر باید به وسیله قدرتمندترین قطعات و استانداردترین روش ها تولید شود تا بتواند بازدهی و عملکرد بسیار بالایی داشته باشد.

علاوه بر موتور جنس بدنه این محصولات نیز در هنگام تولید باید با استفاده از بهترین ورق های فلزی تشکیل شود، معمولا برای تولید این محصولات از جنس بدنه استیلی استفاده می شود البته در برخی مواقع از جنس گالوانیزه نیز استفاده می شود که هر دو جنس دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند.

این دستگاه دارای فن های بسیار قدرتمندی است که این دستگاه تعبیه شده اند و با مکش قدرتمند باد سرد را به درون دستگاه می کشاند و پس از گرم شدن به محیط پیرامون انتقال پیدا می کند.

جت هیتر دارای المنت ها و سیستم گرما دهی است که به وسیله منبه انرژی دستگاه، گرم می شوند و باد مکیده شده توسط فن ها را به خوبی گرم می کنند و به محیط انتقال می دهند، در دستگاه سیستم های کنترلی خاموش و روشن و هشدار نیز وجود دارند که در مواقع نیاز می توان از آن ها استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که بگوییم انرژی مورد نیاز موتور این دستگاه از طریق گازوئیل و یا گاز تامین می شود که بر اساس نوع محصول باید از این منابع اترژی برای تامین نیاز دستگاه استفاده کنیم، در برخی از این جت هیترها دودکش تعبیه می شود و در برخی دیگر نیز بدون دودکش استفاده می شود.

صادرات انواع جت هیتر گازوئیلی

صادرات انواع جت هیتر گازوئیلی جت هیترهای گازوئیلی دستگاه هایی بسیار پیشرفته هستند که باید در تولید آن ها نهایت دقت را به کار گرفت تا بیشترین بازدهی و کارآیی را داشته باشند خوشبختانه ما با سال ها تجربه در این زمینه و با به کار گیری متخصصان خبره در زمینه طراحی و تولید اقدام به صادرات جت هیتر کرده ایم.

محصولات صنعتی ما از چنان کیفیتی برخوردار هستند که بازارهای خارجی نیز متقاضی صادرات این محصولات هستند بنابراین شما می توانید جت هیتر گازوئیلی مورد نظز خود را از طریق سایت ما سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما