Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
بررسی قیمت جت هیتر گلخانه ای - برزین

بررسی قیمت جت هیتر گلخانه ای

بررسی قیمت جت هیتر گلخانه ای بیشتر از حیث نام برند تولید کننده، میزان ظرفیت حرارت تولیدی این دستگاه و نوع سوخت مصرفی آن انجام می ‌پذیرد. جت هیتر گلخانه ای به عنوان بهترین نوع سیستم گرمایشی در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد و در راستای امکان کنترل دمای محیط بیشترین راندمان تولید را از آن پرورش دهندگان می نماید.

بررسی قیمت جت هیتر گلخانه ای

بررسی انواع جت هیتر از نظر اندازه

بررسی انواع جت هیتر از نظر اندازه جت هیتر در واقع نوعی سیستم گرمایشی صنعتی است که از آن با هدف ایجاد حرارت مورد نیاز در مراکزی مانند مرغداری ها، گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ و طیور و کارخانجات استفاده می شود. جت حیطه از طریق تولید هوای گرم دمای مورد نیاز را برای محیط ایجاد می کند و با توجه به موارد استفاده این نوع کالا ها دارای طراحی و ظرفیت های متفاوت هستند. جت های هیتر تماما دارای محفظه احتراق و فن هستند که قابلیت کارکرد فن جت هیتر هدایت جریان هوای سرد به داخل محفظه این دستگاه است که بعد از داغ شدن این هوا با سرعت بیشتری به محیط برمی گردد و موجب گرم شدن محیط می شود.

جت هیتر از نظر اندازه در نمونه‌ های مختلفی دسته بندی می شود که در این زمینه می ‌توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

  1. جت هیتر خانگی
  2. جت هیتر نیمه صنعتی
  3. جت هیتر صنعتی

جت هیتر خانگی همان طور که از نامش بر می آید برای محیط های کوچک قابل استفاده است و معمولاً این محصولات در نمونه های برقی تولید می شوند.

جت هیتر نیمه صنعتی در قیاس با نمونه‌های خانگی از ظرفیت ‌ها، ابعاد و سایز بزرگ تری برخوردار است و در کارگاه ‌های کوچک تر و پرورش خانه های کوچک مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این محصول از نظر نوع سوخت مصرفی در چهار مدل گازی، برقی، گازوئیلی و دوگانه سوز تولید می شود.

جت هیتر صنعتی جزو بزرگترین انواع جت هیتر است که معمولاً در نمونه‌ های دودکش دار و بدون دودکش و همچنین در چهار نمونه برقی، گازوئیلی، گازی و دوگانه سوز تولید می شود .این نوع جت ها دارای بیشترین ظرفیت حرارت تولیدی هستند و در سوله های بسیار بزرگ و انبار های صنعتی بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می ‌دهند.

تولیدکنندگان جت هیتر گلخانه ای

تولیدکنندگان جت هیتر گلخانه ای تولید کنندگان جت هیتر گلخانه ای از بهترین تجهیزات برای طراحی این دستگاه استفاده می نمایند تا در نهایت بتوانند آن را بر اساس قابلیت‌ های مصرفی در این محیط به بازار ارائه دهند.

جت هیتر مخصوص گلخانه معمولاً در نمونه ‌های جت هیتر سقفی معرفی می ‌شود که امکان استفاده از آن در گلخانه ‌های پرورش گیاهان وجود داشته باشد. این نوع جت ها همان طور که از نامشان بر سقف آویزان می‌ شوند و حرارت مورد نیاز را در این محیط ها ایجاد می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما