Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 29 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید انبوه جت هیتر مرغداری - برزین

تولید انبوه جت هیتر مرغداری

جت هیتر مرغداری از وسایل لازم و ضروری بوده که با توجه به ابعاد و نوع عملکرد از تنوع بالایی برخوردار می باشند.

از این رو نمونه های مختلف این محصول، طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده و همواره افراد زیادی تمایل به خرید جت هیتر را خواهند داشت.

در همین راستا جت هیتر مرغداری به منظور مصارفی چون استفاده در سالن های مرغداری و پرورش طیور به صورت انبوه تولید خواهد شد.

تولید انبوه جت هیتر مرغداری

کاربرد جت هیتر مرغداری چیست؟

کاربرد جت هیتر مرغداری چیست؟

جت هیتر وسیله ای برای تولید گرما می باشد و در واقع جت هیتر مرغداری وسیله ای است که در مرغداری ها و برای ایجاد دمای مطلوب برای طیور استفاده خواهد شد. از این رو جت هیتر مرغداری وسیله ای در راستای متعادل سازی دما در مرغداری ها می باشد.

و معمولا جت هیتر مرغداری در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تولید گردیده است. اما به علت این که در مرغداری ها به طور مرتب عمل تهویه هوا انجام می گیرد، بنابراین نوع جت هیتر مرغداری بدون دودکش از راندمان بالاتری برخوردار می باشد.

در حقیقت هیتر ها با توجه به نوع عملکرد همانند شوفاژ می باشند، با این تفاوت که هیتر در خارج از سالن مرغداری قرار خواهد گرفت و گرما را به صورت هوای گرم از داخل کانال هایی که دریچه آن در داخل سالن مرغداری قرار گرفته، وارد خواهد شد.

در حقیقت نحوه عملکرد جت هیتر مرغداری به این صورت است که، در ابتدا به کمک منبع تولید حرارت یا هیتر هوا گرم می گردد و پس از آن هوای گرم شده، توسط بادبزن های قوی وارد کانال شده و به داخل سالن هدایت خواهد شد.

در کل سالن کانال ها به طور مرتب و در فواصل منظم قرار گرفته است و از این طریق هوای گرم وارد سالن مرغداری خواهد شد و به این صورت دمای کل سالن به صورت یکنواخت گرم می گردد.

البته لازم به ذکر است که این نوع جت هیتر از سوخت هایی مانند نفت، گاز، گازوئیل و یا هر دو استفاده کرده و هم چنین برای متعادل سازی دما می توان درون جت هیتر از ترموستات استفاده نمود.

قیمت روز جت هیتر مرغداری

قیمت روز جت هیتر مرغداری

جت هیتر مرغداری از وسایل کاربردی در مرغداری ها بوده که در واقع قیمت روز این محصول به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، نحوه تولید جت هیتر، نوع عملکرد و ابعاد دستگاه، جنس بدنه دستگاه، شرکت تولید کننده، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات ارز و تحولات بازار برای این محصول قیمت قطعی و دقیقی نمی توان مشخص نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما