Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 32 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید انواع جت هیتر برقی تک فاز - برزین

تولید انواع جت هیتر برقی تک فاز

جت هیتر دارای مدل های مختلفی است که از آن به عنوان نوعی بخاری در صنایع مختلف استفاده می شود. انواع جت هیتر برقی تک فاز یک نمونه از انواع جت ها بوده که هیچ گونه آلودگی صوتی را در محیط ایجاد نخواهد کرد، از طرفی دارای المنت حلزونی شکل می باشد.

تولید انواع این جت با توجه به کارایی بالای آن، بسیار خوب بوده و افراد می‌ توانند به راحتی آن ها را در هر نقطه از کشور تهیه نمایند.

تولید انواع جت هیتر برقی تک فاز

استفاده از جت هیتر در صنایع

استفاده از جت هیتر در صنایع از انواع جت هیتر در صنایع مرغداری، دامداری و کارگاه های صنعتی، پروژه های ساختمانی و… استفاده می شود. این نمونه بخاری ها از راندمان بالایی در ایجاد حرارت برخوردارند و در عین حال نصبی ساده و آسان دارند. بهینه سوخت آن نا بسیار خوب بوده و با توجه به کاربرد آن ها گزینه ای مقرون به صرفه می باشند.

جت هیتر بر اساس اندازه، نوع سوخت و موقعیت نصب آن در انواع متنوع زیر طبقه بندی می شود:

  • گازسوز
  • گازوئیلی
  • دوگانه سوز
  • برقی
  • مایع

هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار است و افراد می‌ توانند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نمایند.

به طور کلی انواع جت هیتر در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش در بازار ارائه می شود. نمونه بدون دودکش آن گرمای ناشی از اشتعال سوخت را به داخل سالن انتقال خواهد داد و گرمای این جت دارای مقادیر زیادی آلاینده می باشد. شما می توانید از این نمونه جت در هر مکانی استفاده داشته باشید. از این جت برای مکان هایی استفاده می شود که هوای داخل سالن آن ها دائما در حال تهویه است و آلاینده های ناشی از سوخت به راحتی از سالن خارج خواهد شد.

از طرفی جت هیتر دودکش دار، آلاینده های آزاد شده در حین اشتعال را کاملاً به بیرون از محیط انتقال خواهد داد و گرمای ناشی از آن عاری از هر گونه آلودگی می باشد.

انواع جت هیتر از مزایای مصرفی بسیار بالایی برخوردارند. نصب این دستگاه ها بسیار ساده است و با ایجاد حرارت مناسب خود راندمان خوبی دارند‌. انواع جت هیتر می‌ توانند سالن های صنعتی را با سرعت خوبی گرما ببخشد.

عرضه مستقیم جت هیتر برقی تک فاز

عرضه مستقیم جت هیتر برقی تک فاز جت هیتر برند از قابلیت های بالایی برخوردار است و شما می توانید با استفاده از آن ها در هزینه گرمایشی سالن خود صرفه جویی داشته باشید، در حال حاضر عرضه کننده مستقیم آن جت هیتر را در انواع متنوعی به مشتریان ارائه می دهد و افراد می توانند با نازل ترین قیمت و با حذف دست واسطه، مستقیماً محصول خود را از فروشنده واقعی تهیه نمایند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما