Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید کلی جت هیتر برقی خانگی - برزین

خرید کلی جت هیتر برقی خانگی

جت هیتر برقی خانگی در ابعاد استاندارد و قطعات با کیفیت قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. خرید کلی جت هیتر برقی خانگی را با ما تجربه نمایید. ما بهترین و با کیفیت ترین این کالای حرارتی را با قیمت کلی و درب کارخانه به شما ارائه می دهیم. این نوع وسیله پوشش دهی بسیار خوبی را در فضای خانه به لحاظ گرمادهی ایجاد می کند.

خرید کلی جت هیتر برقی خانگی

مشخصات فنی جت هیتر 70000

مشخصات فنی جت هیتر 70000 از ویژگی های فنی جت هیتر 70000 می توان به این نکته اشاره کرد که با سه مدل سوخت قابلیت کارکرد دارند. گازوئیل یکی از انواع سوختی است که در این هیتر شروع به سوخت می کند. ظرفیت حرارتی جت هیتر هفتاد هزار تعریف شده است.

اغلب طراحی و ساخت این مدل هیتر به گونه ای است که دارای دو موتور می باشد. متراژ وسیعی را می توان با استفاده و به کارگیری این هیتر به لحاظ ایجاد حرارت و گرما پوشش داد. جنس بدنه این دستگاه از استیل می باشد و حرارت و گرمایش بسیار خوبی را در فضا پخش می کند.

قطعاتی که در ساخت این وسیله به کار رفته همه در نوع استاندارد می باشد. به لحاظ نصب کردن نیز کار بسیار راحت و سهل است. در صورت هرگونه تخریب امکان تعمیرات وجود دارد. این دستگاه دارای یک برد می باشد که قادر است با سوخت های متعددی کار کند.

دو عدد فیلتر در آن ها تعبیه شده و یک موتور دیگر که قابلیت های خاص خود را دارد. در کل باید گفت این وسیله عملکرد خوبی برخوردار است و جزو محصولاتی به شمر می آید که در رده خوبی از فروش قرار گرفته است.

بهترین فروشندگان جت هیتر برقی خانگی

بهترین فروشندگان جت هیتر برقی خانگی فروشندگان جت هیتر برقی خانگی این وسیله گرمایشی با کیفیت را با قیمت کلی و حذف واسطه ها در اختیار مشتریان قرار می دهند. عرضه کلی این وسیله آمار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است و با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه است.

تولیدکنندگان این کالا را در برند معتبر و ابعاد استاندارد و قیمت بسیار عالی روانه بازار می نمایند. جت هیتر برقی کوچک گرمایش خوب و قابل ملاحظه ای دارد و مناسبت خوبی برای منزل دارد. این محصول با قیمت کلی و جزئی در بازار به فروش می رسد.

جت هیتر صادراتی نیز از اقلام پرفروشی است که مطالبه زیادی دارد و در نوع مرغوب و با کیفیت روانه بازارهای صادراتی می شود. فروشنده جت هیتر این کالای حرارتی را با قیمت عمده و مستقیم به مشتریان خود معروض می دارد. برای خرید و ثبت سفارش این کالا می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما