Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 32 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت جت هیترصادراتی در ایران - برزین

قیمت جت هیترصادراتی در ایران

جهت گرم کردن محیط های مختلف می بایست از وسیله ای استفاده نمود که دمای محوطه را گرم نگه دارد. جت هیتر دودکش دار برای همین امر تولید شده است که می تواند با قدرت بسیار بالایی این کار را انجام دهد.

شرکت های تولیدی زیادی در داخل و خارج از کشور اقدام به ساخت این محصول نموده اند و صادرات جت هیتر نیز انجام می شود. قیمت جت هیتر صادراتی به عوامل زیادی از جمله توان خروجی، شرکت سازنده، نوع سوخت مصرفی و … وابسته است که شما می توانید انواع مختلف آن را با قیمت مناسب و تماس با کارشناسان فروش، از فروشگاه ما تهیه و استفاده نمایید.

قیمت جت هیتر هیمورا صادراتی در ایران

مشخصات جت هیتر دودکش دار گازسوز صادراتی

مشخصات جت هیتر دودکش دار گازسوز صادراتیاین محصول با گاز طبیعی و مایع کار می کند و راندمان بالایی جهت گرمایش مکان ها دارد. یکی از مشخصات و ویژگی های جت هیتر گازسوز، سبک بودن آن است.

همچنین این محصول بسیار کم مصرف بوده و همین امر باعث شده است تا خریداران برای تهیه جت هیتر از نوع گازسوز را انتخاب و تهیه نمایند. بخاطر قابل حمل بودن هیتر شما می توانید عمل جابجایی آن را به راحتی انجام دهید. ما در زیر پر استفاده ترین مکان ها برای این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم.

جت هیتر دودکش گازسوز معمولا در چه مکان هایی نصب و استفاده می شود؟

  • گلخانه ها
  • مرغداری ها
  • دامداری ها
  • سالن های صنعتی
  • ساختمان های بزرگ 

این دستگاه با راندمان های مختلفی تولید شده و در بازار وجود دارد که باید با توجه به مساحت محیط مورد نظر انتخاب و تهیه شود. دستگاه هایی با سایز بزرگتر راندمان بالایی دارند همچنین مصرف بیشتری نسبت به دستگاه های کوچک تر دارند.

در تمامی هیتر ها یک موتور قدرتمند تعبیه شده است که قلب دستگاه بوده و  این موتورها طول عمرهای مختلفی دارند که می بایست بصورت دوره ای از آن ها بازدید و مورد بررسی قرار گیرند تا از خرابی های احتمالی جلوگیری شود.

صادرات جت هیتر باکدار

صادرات جت هیتر باکدار هیمورا برای صادرات جت هیتر باکدار باید محصولی بدون نقص و دارای تاییدیه های لازم باشد. این محصولات دارای مزایایی هستند از جمله: طراحی محصول به گونه ای که به دودکش نیاز ندارد، بدنه نسوز، قدرت بالای موتور، راندمان حرارتی بالا، تعمیر و نگهداری آسان، مصرف پایین سوخت و موارد بسیار دیگر. صادرات جت هیتر به کشورهای زیادی انجام می شود.

خوشبختانه در کشور ما شرکت های تولیدی زیادی وجود دارد که معمولا تمامی اجزای این دستگاه را بصورت داخلی تولید می کنند و علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات آن به صورت گسترده انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما